آخرین پناه

دقایقس احساس کنیم و بیاندیشیم

آخرین پناه

دقایقس احساس کنیم و بیاندیشیم

شادم که در شرار تو می سوزم

                                               شادم که در خیال تو می گریم

شادم که بعد از وصل تو باز اینسان

                                               در عشق بی زوال تو می گریم

و دوستی بهترین زیباییهاست

تقدیم به دوست عزیزم رها (اشک) ;

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:49 ب.ظ http://baran62.blogfa.com

سلام.وبلاگت خیلی قشنگه

ممنونم عزیزم
منتظر نظرات شما دوست عزیز هستم
خداحافظ

ساغر شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ق.ظ http://sokoote-del.blogsky.com

سلام
من شما را لینک کردم.
و بسیار زیباست شعر شما
و دوستی بهترین زیباییهاست البته تا چه جور دوستی باشه
الان دوستی خالصانه کم پیدا می شه.
ممنون به من سر زدید.
منتظر حضور سبزتان در وبلاگ هستم دوست گرامی.

موفق باشید.

سلام
ممنونم که اومدی به خونه ی خودت و سر زدی
موفق باشی

تنهاترین عاشق تنها شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:59 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام به شما که زیبا می نویسید
مرسی از نظرتون وب لاگ بسیار زیبایی دارین مخصوصا قالبتون
امیدوارم که موفق باشین همیشه
فعلا...

سلام دوست عزیز
ممنونم از نظرتون
نیاز به نظرات شما دوستان دارم
شما هم در کارتون موفق باشی
تا دیدار بعدی

سایه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ق.ظ http://sayehetanha.blogsky.com

راستی کدامین آشنا به سرزمین تنهاییم پای گذاشت و خانه دلم را غصب کرد که اینچنین مرا آواره کرد؟ تنهایی دیگر دوستت ندارم، برو... حضور تو مانع آمدن اوست!

تقدیم به تو دوست خوبم

(.•´
´*.
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ *****
________xxxxxxxxx______xxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____________xxxxxxxxxxxxxxxxx
_______________xxxxxxxxxxxx
_________________xxxxxxxxx
__________________xxxxx
___________________xxxx
___________________xxx
__________________xx
_________________x


سلام سایه جان
خیلی جالب بود
ممنونم

صخره سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام
خوبی؟
زیبا بود
دعام کن.

بازم بیا
شادباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد